Kontakt

Har du frågor eller synpunkter gällande Modifast?

Kontakta Modifast Kundservice

Kundservice tar emot Modifast-beställningar, för den som inte vill beställa på hemsidan. Priser och villkor är då desamma som vid beställningar på hemsidan, men endast faktura och delbetalning kan erbjudas som betalningsalternativ.

Kontakta även Modifast Kundservice om du har frågor om din leverans, retur, reklamation, felplock, betalning med kort eller internetbank mm. Mailfrågor gällande köp/beställning besvaras inom 48 timmar vardagar.

Modifast Kundservice nås via telefon 0200-24 24 21. Normala öppettider är helgfria vardagar mellan kl. 9.00 och 17.00. Du kan även nå kundservice via e-post modifast@impolin.com eller Modifast, c/o Impolin, Kanalvägen 15, 183 38  Täby.

Kontakta Klarna

Om du har frågor gällande ett nekat köp, en faktura, fakturabetalning, påminnelse etc. kan du kontakta vår samarbetspartner Klarna, som hanterar hela faktureringsprocessen.

Klarna nås per telefon 08-120 120 10 alt. info@klarna.se per mail.

Kontakta Impolin AB

Om du vill ha kontakta i egenskap av dietist, vårdgivare, apotekspersonal etc. är du välkommen att kontakta Impolin via 08-544 999 00, e-post expertfraga@impolin.com eller Impolin AB, Kanalvägen 15, 183 38  Täby.